קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות95
מגזין

קוביות סטייק בסגנון קובני

קוביות סטייק בסגנון קובני
סטייק קובני בקוביות הוא סגנון חלב חינם מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 511 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לכם ברוקולי, פלפל, מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סטייק בסגנון קובני, סטייק במרינדה בסגנון קובני, ו עוף מטוגן סטייק קובני בסגנון.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא המרלו של המנהל. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.