קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

קולין תכשיט של סלט

קולין תכשיט של סלט
צריך תוספת ללא גלוטן, ראשונית וצמחונית? תכשיט הסלט של קולין יכול להיות מתכון נהדר לנסות. מתכון זה מכין 4 מנות עם 162 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה הביא לך את כולםמתכונים. אם יש לכם רוטב סלט ויניגרט בלסמי, אגוזי פקאן, גבינה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. מתכונים דומים: סלט תכשיט אבוקדו, סלט תכשיט כתר, ו סלט פלוט תכשיט סטייק ופטל.

הוראות

1
בקערת סלט גדולה, מערבבים בעדינות את הירקות, פקאן, פירות יער וגבינה כחולה. זורקים עם ויניגרט בלסמי.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרט בלסמיויניגרט בלסמי
יוגורט (עדיף יווני ללא שומן)יוגורט (עדיף יווני ללא שומן)
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור דרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. אתה יכול לנסות את דומיין לסור יבש קובי קלאסיק ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
דומיין לסורה דריי קובי קלאסיק ריזלינג
דומיין לסורה דריי קובי קלאסיק ריזלינג
מיץ ריזלינג של דומיין לסורה מותסס ב 100% במיכלים אל חלד. בעודו על גביו, היין מתערבל ביד (ב) טונאז ' סור שקרים) פעם בחודש, למשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. לריזלינג היבש הזה יש ריחות של פריחת הדרים וגרידת לימון, מרובדים על החיך עם רמזים לאגס.ריזלינג זה משתלב היטב עם אמנדין פורל, צדפות גולמיות והוא אפריטיף מקסים.