קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות24
ציון בריאות8
מגזין

קוני כלבים

קוני כלבים
ניתן להכין את המתכון של קוני כלבים בסביבות 50 דקות . מנה אחת מכילה 458 קלוריות , 23 גרם חלבון ו -26 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 24 מנות סועדים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. אם יש לך אורגנו, נקניקיות, מרווה משופשפת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 48% . משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם את כלבי קוני , כלבי צ'ילי קוני וקוני איילנד צ'ילי כלבי .

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים בשר בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים פנימה את המים, רסק העגבניות והתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מכסים ומבשלים 30 דקות תוך ערבוב מדי פעם.
3
מגישים על נקניקיות; מפזרים גבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
בצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצהבצל, חצוי ופרוס דק מהשורש ועד לקצה
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: ריזלינג, יין ורדים, Gewurztraminer

ריזלינג, יין רוזה וגוורצטרמינר הם בחירה מצוינת עבור נקניקיות. גוורצטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית בסגנון ניו יורקי עם חרדל וכרוב כבוש. לכלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמצמצים ופלפלים חריפים, אולי תבחרו בריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.