קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

קוקוס תאילנדי-רוטב בוטנים

קוקוס תאילנדי-רוטב בוטנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של רוטב רוטב רוטב רוטב רוטב, אז תנו הזדמנות ל תאילנדי. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 174 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 14 גרם של שומן כל אחד. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם חמאת בוטנים שמנת, שיני שום, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. נסו סאטה בקר עם קוקוס תאילנדי-רוטב בוטנים, סאטה עוף תאילנדי ורוטב בוטנים + אורז קוקוס ג'ינג'ר, ו חציל צלוי בסגנון תאילנדי ואפונה הצמד עם רוטב קוקוס-בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא יחד את כל החומרים עד חלקה. כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
Chenin הוא ענבים רב תכליתי מאוד, מסוגל לעשות יינות מצוינים בתחפושות שונות רבות, מן הקציר מאוחר יין קש כדי Chenin יבש קלאסי ואפילו Méthode Champenoise. דוגמה זו היא בלאן Chenin Blanc יבש להפליא תוסס, אינטנסיבי, פירותי ומאוזן להפליא. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך מתוח. עומק פרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אישי, האופי של היין הזה עושה את זה לוויה מושלמת לימי קיץ חמים וערבים נעימים ארוכים.