קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

קוקטייל שרימפס בלאדי מרי

קוקטייל שרימפס בלאדי מרי
קוקטייל שרימפס בלאדי מרי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון המתאבנים שלך. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 106 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. אם יש לך מלח, סלרי, חזרת, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. עם כפית ציון 69% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: קוקטייל שרימפס בלאדי מרי, שרימפס ספוג וודקה עם רוטב קוקטייל בלאדי מרי, ו שרימפס עלום וודקה עם רוטב קוקטייל בלאדי מרי.

הוראות

1
לסחוט חצי לימון על שרימפס ומפזרים אותם עם קצת מלח.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
לימוןלימון
מלחמלח
2
מערבבים יחד את מיץ לימון הנותרים, עגבניות, חזרת, ווסטרשייר, רוטב חם, סלרי, וודקה ופלפל בקנקן קטן. כאשר מוכן לשרת, לשפוך את הרוטב לתוך כוסות מרטיני. תחברו את החסילון, 4 לכל כוס, בקצוות. הפוך טריזים מקשטים של לימונים כדי וו על הקצוות של המשקפיים לשרת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
חזרתחזרת
מיץ לימוןמיץ לימון
רוטב חריףרוטב חריף
עגבנייהעגבנייה
מרטינימרטיני
סלריסלרי
לימוןלימון
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
רוטברוטב
וודקהוודקה
3
טיפ: צ ' יל כמה כוסות מרטיני במקפיא שלך בבוקר של מסיבת מועדון ארוחת הערב שלך כדי לשרת את הקוקטיילים האלה.
מרכיבים שתצטרך
מרטינימרטיני

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Chehalem 3 ויניארד פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Chehalem 3 כרם פינו גרי
Chehalem 3 כרם פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חי מלאכת יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. זה לא אפור, החומצה עם להב סכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמים למי הפה ולידיים שלך לרעוד.