קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות22
מגזין

קטשופ קייג'ון

קטשופ קייג'ון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, כל כך לתת רגין' קטשופ קייג'ון לנסות. מנה אחת מכילה עד 2 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 126 קלוריות. מתכון זה נטול גלוטן וחלב מגיש 3 . גשו לסופר וקנו עגבניות פירה, שיני שום, בצל ירוק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו אצבעות עוף Cajun עם קטשופ חריף, צ'יזבורגר הודו קייג' ון עם קטשופ טבסקו, ו רוטב ברביקיו Cajun Rajun-בתוך קניונים רבים מסעדות Cajun Rajun, הם מגישים מנגל בהשראה Cajun, נראה לך איך לעשות את הרוטב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה זיווג עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אלברינו Fableist עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
הלבקן הפבלאיסט
הלבקן הפבלאיסט
אפרסקים בהירים עם לימון לימון לימון לימון ליים יהיה להמריץ אותך, כמו אשכולית מתמצת את כל החושים שלך. יערה מוסיפה חיך אמצע עגול, בעוד חומציות בהירה שומרת על אור היין ומחמאות התסיסה, מושלם עבור מרגיע כמו שאתה צף במורד הנהר העצלן.