קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מגזין

קינמון פופקורן השני

קינמון פופקורן השני
אם אתה רוצה להוסיף עוד אמריקאי מתכונים לקופסת המתכונים שלך, פופקורן קינמון השני עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. מתכון ללא גלוטן זה משרת 8 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 1 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 242 קלוריות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם שמן צמחי, סירופ תירס, פופקורן לא קצוץ וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 11%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פופקורן קינמון, פופקורן סוכר קינמון, ו פופקורן לחמניית קינמון.

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול או בסיר על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
2
יוצקים פנימה את הפופקורן, מכסים ומנערים כמה פעמים לציפוי הגרעינים בשמן. כאשר התירס מתחיל לצוץ, לנער מחבת ברציפות עד פקיעה מפסיק.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
פופפופ
תירסתירס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
יוצקים תירס מוקפץ לשקית נייר גדולה.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
4
שלב את החמאה, סירופ התירס והסוכריות החמות האדומות בקערה או בסיר בטוח למיקרוגל.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
ממתקיםממתקים
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
5
מחממים, מערבבים מדי פעם עד שהסוכריות נמסות.
מרכיבים שתצטרך
ממתקיםממתקים
6
יוצקים את הסירופ החם על התירס המוקפץ, ומנערים את השקית למשך 1 דקה, עד לציפוי מלא. מגניב, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
סירופסירופ

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

פופקורן עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רוינארט ברוט רוז פאסלין (חצי בקבוק). יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 56 דולר.
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רונארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. התווית בתמונה עשויה שלא להיות התווית שהתקבלה.* את יין הוא מבריק כתום-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלינים בגימור הארוך.רונארט רוזפסלי מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מכרמים של פרמיירס קרוס. ענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבותיהם של משפחת רונארט) מצטרפים לענבים שנבחרו בקפידה מכרמי ראש הממשלה האחרים קרוס בקסטטה דה בלאנס ובמונטיין דה ריימס. הענבים לרואנארט נבחרים סל אחר סל במקור, ומשתמשים רק בפרמיירים הטובים ביותר.