קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות16
ציון בריאות4
מגזין

קיש עליון

קיש עליון
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנות עיקריות, אז נסו קיש עליון. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון, 31 גרם שומן, ובסך הכל 402 קלוריות. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 16. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם חומץ, גבינה שוויצרית, גבינת מונטריי ג'ק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר מדהים ציון של 29%. נסו קיש עליון, קיש או אספרגס וסאומון (קיש אספרגוס וסלמון), ו קיש קישואים וגבינת עיזים (קיש דה קורג'טים או צ' צ'ריבר) עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס) ו מראש אופים קרום במשך 10 דקות. מניחים בצד להתקרר על מתלים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
במחבת גדולה הקפיצו פלפל ירוק, בצל ופטריות עד שהבצל רך ושקוף.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
פטריותפטריות
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מסירים מהאש ומניחים בצד.
4
בקערה גדולה מערבבים יחד ביצים ושמנת. מוסיפים את ג ' ק מגורר וגבינה שוויצרית, בשר חזיר קצוץ וירקות מוקפצים. מערבבים חומץ ומתבלים בטרגון, אבקת שום, אגוז מוסקט, פטרוזיליה, מלח ופלפל. מחלקים את המילוי ל -2 קרומי הפאי האפויים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת שוםאבקת שום
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
קרום עוגהקרום עוגה
ירקירק
טרגוןטרגון
פטרוזיליהפטרוזיליה
חומץחומץ
מוסקטמוסקט
קרםקרם
ביצהביצה
חםחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
אופים בתנור שחומם מראש למשך 55 עד 60 דקות, או עד להתייצבות המילוי והקרום מזהיב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, שמפניה, בורדו, בורדו לבן

קיש עובד ממש טוב עם יין מבעבע, שמפניה ובורדו. גם אם אתם לא מכינים מימוזות, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחד, אם אתה אוכל ביצים מוקדם ביום, יין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע כי החלמון מצפה את החיך. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרארי פרל. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-38 דולר.
פרארי פרל
פרארי פרל
צהוב קש עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים של קרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.