קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות1
ציון בריאות72
מגזין

קל אסייתי בסגנון נמוך שומן מיקרוגל מאודה דגים

קל אסייתי בסגנון נמוך שומן מיקרוגל מאודה דגים
קל אסיה בסגנון נמוך שומן מיקרוגל דגים מאודים עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר כמובן העיקרי שלך. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 409 קלוריות, 65 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו ממרח צ'ילי, מיץ ליים, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 90% וזה מרהיב. מתכונים דומים: כדורי אנרגית קינמון דלי שומן, דגים מאודים אסיאתיים, ו בייגל פחמימות נמוך-בצק ראש שמן קמח קוקוס.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים המרינדה למעט חמאת בוטנים בקערה קטנה או כוס. טעם לבדוק לתיבול.אם אתה מוסיף את חמאת בוטנים, להוסיף אותו לתערובת ומערבבים כדי ליצור משחה עבה.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מורחים על פילה דגים קפוא או טרי.שים פילה על צלחת עם כיסוי מיקרוגל או למקם אותם במיכל מכוסה רדוד (אבל לוודא קצת קיטור יכול לברוח). אם הדגים קפואים, לבשל על גבוה לפחות 6-7 דקות (בהתאם עובי של דגים). אם הפשיר, על 4-5 דקות צריך להיות מספיק. זה ישתנה בהתאם למיקרוגל שלך אז לבדוק את הדגים על ידי בדיקת הצבע במרכז הפילה (זה צריך להיות אטום).
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
3
מגישים עם אורז וסלט פריך.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה-Alsace Willm Pinot Gris Reserve עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.