קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות32
מגזין

קל בשר חזיר Tenderloin טיפים

קל בשר חזיר Tenderloin טיפים
טיפים Tenderloin חזיר קל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 322 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 8 שעות ו-5 דקות. אם יש לכם מרק פטריות שמנת, תערובת מרק בצל, טיפים פילה חזיר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 80%. נסו בשר חזיר פילה טיפים עם רוטב משמש, בשר חזיר קלוי קל, ו קל קרוק סיר בשר חזיר Tenderloin צלי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים מרק פטריות, תערובת מרק בצל, ויין לבן יחד בבישול איטי; מוסיפים טיפים פילה חזיר ומערבבים למעיל, מקפידים להפריד את חתיכות הבשר.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
תערובת מרק בצל יבשתערובת מרק בצל יבש
מרק פטריותמרק פטריות
יין לבןיין לבן
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מבשלים על לילה נמוך עד 8 שעות.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Rutini Coleccion Cabernet-Malbec עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Rutini Coleccion Cabernet-Malbec
Rutini Coleccion Cabernet-Malbec
אדום רובי עמוק. צמד זני יין ממוצא צרפתי מוביל לאדום הרמוני ומאוזן: קברנה סוביניון מספק את אופיו המלא, ומלבק מעניק ניואנסים לתערובת עם טאנינים רכים ומתוקים, תוך שילוב ייחודי של טעמים וניחוחות פירותיים.