קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות10
ציון בריאות19
מגזין

קליקו צ'ילי

קליקו צ'ילי
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן וללא חלב מתכונים לאוסף שלך, צ'ילי קליקו עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. זה הר ד ' אובר יש 154 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. 1 אדם התרשם מתכון זה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. צאו לחנות ואספו שעועית כליה, מלח ופלפל, חומץ סיידר ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 66%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: שעועית קליקו, סלט קליקו, ו המבורגרים קליקו.

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים את הבקר, הפלפל הירוק, הבצל, הסלרי והשום על אש בינונית עד שהם כבר לא ורודים; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מערבבים את שאר החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 20 דקות או עד שהם מסמיכים ומחוממים, תוך ערבוב מדי פעם.

מרכיבים

907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) שעועית כליות, שטוף סחוטפחיות כל) שעועית כליות, שטוף סחוט794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח1צלעצלע סלרי, קצוצהצלע סלרי, קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושלאורז מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1( חצילים)פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)כל אורגנו מיובש, קורנית ורוזמרין, מרוסקכל אורגנו מיובש, קורנית ורוזמרין, מרוסק10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול תירס הקרנל כולו, סחוטיכול תירס הקרנל כולו, סחוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות קישואים, לא חובהקוביות קישואים, לא חובה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ ' ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות את ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה קאווה גראן רזרבה ברוט טבע. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה קאווה גראן רזרבה ברוט טבע
ג ' וב אי קייטס רזרבה דה לה פמיליה קאווה גראן רזרבה ברוט טבע
בצבע זהב חיוור, לקאווה זו יש ניחוחות של אפרסק לבן בוגר, לחם קלוי ותה ירוק עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. לא פחות עשיר ורחב, טעמים אלה ממשיכים להתפתח על החיך.