קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קפה שוקולד גרמני עם חלב

קפה שוקולד גרמני עם חלב
קפה שוקולד גרמני עם חלב יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 9 גר' של חלבון, 32 גרם של שומן, וסך הכל 640 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לכם סוכר, קפה שוקולד בטעם שקדים, תמצית קוקוס, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 28%. מתכונים דומים: עוגיות קלואה שוקולד עם ציפוי קפה עם חלב, Cafe Au Lait Pudding, ו קפה עם חלב עוגה.

הוראות

1
מערבבים סוכר וקקאו בסיר קטן, ומערבבים היטב. בהדרגה להוסיף חלב, ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מניחים מעל חום בינוני; לבשל עד הסוכר מתמוסס, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
3
הסר מהחום; מערבבים בקפה וטעמים.
מרכיבים שתצטרך
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
4
יוצקים לתוך כוסות בודדות.
5
מגישים באופן מיידי.

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. יין אחד אתה יכול לנסות הוא היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. יש לו 3.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.