קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת קרקס

עוגת קרקס
עוגת קרקס דורשת כ -55 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מכיל 12 מנות עם 846 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -28 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 8% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד היטב כקינוח אירופאי. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. אם יש לכם ציפוי וניל, תערובת עוגה, סוכריות חנונים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 19% , המנה הזו לא כל כך מעולה. עוגת קרקס לילה קטנה , עוגת עוגיות חיות קרקס ועוגת גלידה עם קרום בעלי חיים קרקס {הבהרה} דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מכינים ואופים עוגה לפי הוראות האריזה, תוך שימוש בשניים משומנים 9-in. תבניות אפייה עגולות. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבניות לרשתות לצינון מלא.
ציוד שתשתמש בו
קרקרים בעלי חיים חלבייםקרקרים בעלי חיים חלביים
קרקרים בעלי חיים חלבייםקרקרים בעלי חיים חלביים
2
מורחים ציפוי בין השכבות ומעל החלק העליון ודפנות העוגה. מהדקים קלות את החנונים, עוגיות הסנדוויץ' ופצפוצי החיות על דפנות העוגה. מסדרים מרשמלו לאורך קצה העוגה. רגע לפני ההגשה, מסדרים צמר גפן מתוק וסוכריות על מקל על גבי העוגה.
מרכיבים שתצטרך
סוכריות חנוניםסוכריות חנונים
סוכריות חנוניםסוכריות חנונים
סוכריות חנוניםסוכריות חנונים
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
סוכריות על מקלסוכריות על מקל
1 גביע סוכר גלידה1 גביע סוכר גלידה
2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים2/3 כוס פלפלים אדומים מתוקים קלויים קצוצים

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם אפשרויות נהדרות לעוגה. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Solera Cream Sherry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.