קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

קציצות ללא גלוטן מתוקות וחמוצות

קציצות ללא גלוטן מתוקות וחמוצות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל כדורי בשר ללא גלוטן מתוק חמוץ. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 6 . מנה אחת מכילה 637 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. אם יש לכם בשר בקר טחון, דגני פשתן, אבקת שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 15 דקות. מתכון זה מ Go חלב חינם יש 84 אוהדים. מתכונים דומים: כדורי בשר חמוץ מתוק (ללא דגנים, Paleo), בישול איטי ללא גלוטן עוף חמוץ מתוק, ו סלט הדר חמוץ מתוק: ללא גלוטן בצד עם אגרוף.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375°סנפיר סיר על חום בינוני, לשלב את כל החומרים, ומערבבים.מביאים רוטב לרתיחה והופכים חום נמוך כדי להרתיח את הרוטב.לטחון ליהנות אורז פריך חיים או דגני פשתן. בקערה גדולה, לשלב את כל החומרים. טופס לתוך כדורים ולמקם על מחבת גיליון.
מרכיבים שתצטרך
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
זרעי פשתןזרעי פשתן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
אופים במשך 10-12 דקות בכל צד.כאשר הושלם, כתם עודף שומן ולהוסיף כדורי בשר לרוטב.מבשלים מכוסה במשך 45 דקות, ערבוב מעת לעת.
מרכיבים שתצטרך
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל שחור, אדמהפלפל שחור, אדמה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)- רוטב עגבניות- רוטב עגבניות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)- רוטב צ'ילי- רוטב צ'ילי1אגוזים מכל סוג שאתה אוהבליהנות אורז פריך חיים או דגני פשתן (אם כי אתה יכול sub עוד דגני אורז פריך, זהו המותג הטוב ביותר לשימוש עבור אלרגן ללא)ליהנות אורז פריך חיים או דגני פשתן (אם כי אתה יכול sub עוד דגני אורז פריך, זהו המותג הטוב ביותר לשימוש עבור אלרגן ללא)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון (או טורקיה)בשר בקר טחון (או טורקיה)1אגוזים מכל סוג שאתה אוהבמיץ לימון או חומץמיץ לימון או חומץ0smallsבצל, טחוןבצל, טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פטרוזיליה (או פטרוזיליה טרייה, טחון)פתיתי פטרוזיליה (או פטרוזיליה טרייה, טחון)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1מיני מרשמלו (כמו אלה בקקאו אינסטנט חם)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1אגוזים מכל סוג שאתה אוהב1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)- רוטב חמוציות (ג'לי או שלם)- רוטב חמוציות (ג'לי או שלם)