קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 5 דק.
מנות2
ציון בריאות12
מגזין

קרוקפוט טריאקי עוף

קרוקפוט טריאקי עוף
המתכון קרוקפוט עוף טריאקי מוכן בערך 4 שעות ו 5 דקות וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון יפני. במנה עיקרית זו יש 706 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. אם יש לך חזה עוף ללא עצמות/עור, רוטב ווסטרשייר, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. , שהוא מוצק. נסו עוף טריאקי קרוקפוט , עוף טריאקי קרוקפוט , ו עוף טריאקי קרוקפוט מעל פילאף קינואה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יינות Fram Chenin Blanc עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.