קושירגיל
מוכן ב23 דק.
מנות4
ציון בריאות13
מגזין

קרם ברולה טבעוני

קרם ברולה טבעוני
מתכון קרם ברולה טבעוני מוכן תוך כ 23 דקות, והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון ים תיכוני. מתאים ל-4 מנות. מנה זו מכילה כ 4 גר' של חלבון, 30 גרם של שומן, וסך הכל 433 קלוריות. גשו לסופר וקנו פתיתי אגר, משקה וניל קוקוס טעים, סירופ מייפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-511 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו קרם ברולה בננה קוקוס טבעוני, עוגות קרם ברולה טבעוניות, ו קרם ברולה שוקולד לבן עם תות {Creme Brulee Kit בגידה} (מתכונים דומים).

הוראות

1
בצלחת קטנה לטאטא את העמילן לתוך 1/2 כוס חלב beverage.In סיר בינוני, לטאטא את הנותרים 1-1 / 2 כוסות משקה חלב, חלב קוקוס, חמאת קשיו, סוכר חום, סירופ מייפל, וניל, אגר. אם תרצה, אתה יכול למזג את החומרים עם בלנדר טבילה כדי להסיר את כל הגושים, או להשתין אותם בבלנדר.הפעל את החום על בינוני ולהמשיך לטאטא תוך הבאת התערובת כמעט רותחים.לאט, להקציף בתערובת עמילן חלב.המשך בישול תוך לטאטא במשך כ 3 דקות להיות זהיר כי התערובת לא להרתיח אבל נשאר חם מאוד. זה יתעבה במהירות.
מרכיבים שתצטרך
חמאת קשיוחמאת קשיו
צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
עמילןעמילן
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
AgarAgar
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
יוצקים את התערובת לתוך ארבע מנות crème brûlée או ramekins, הם יהיו מלאים למדי, ולתת צמרמורת במקרר לפחות 6 שעות או לילה.רגע לפני ההגשה, להסיר את brulees crème מהמקרר ולתת להם לעמוד במשך 5 עד 10 דקות כדי לחמם את הכלים מעט.
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
3
מפזרים כל אחד עם 1 עד 2 כפיות סוכר מעל צמרות באמצעות לפיד, להמס את הסוכר כדי ליצור שכבה פריכה על גבי. אם אין לך לפיד, למקם מתלה בקומה העליונה בתנור שלך. הפעל את התנור על צלייה, ומניח את ramekins תחת broiler במשך 2 דקות (שיטה זו עשויה לרכך את crème brûlée מגע).
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו1/2 על 5 1/2 על 2 אינץ') בריוש כיכר, פרוס בעובי 3/16 אינץ', קרום הוסרו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן