קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

רביולי לזניה

רביולי לזניה
רביולי לזניה דורש בערך 1 שעה ו 5 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 8. לבמנה עיקרית זו יש 373 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 14 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מ טעם הבית יש 3947 אוהדים. לכו לחנות ואספו רביולי גבינה, גבינת מוצרלה רזה חלקית, רוטב ספגטי ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. עם כפית ציון 58%, המנה הזו מוצקה. רביולי לזניה, רביולי לזניה, ו רביולי לזניה דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד; מסננים. ב משומן 2-1 / 2-קראט. תבנית אפייה, שכבה שליש מרוטב הספגטי, מחצית מהרביולי והבקר ו 1/2 כוס גבינה; חזור על שכבות. למעלה עם הרוטב הנותר וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
רביולירביולי
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
מכסים ואופים בחום של 400 ניתנים להזזה למשך 40-45 דקות או עד שהם מחוממים.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

רביולי עובד ממש טוב עם קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו
ויטיצ ' יו קיאנטי קלאסיקו
לקיאנטי קלאסיקו האדום האודם הזה יש ניחוחות של פירות רכים, רימונים וסגול. ההשפעה על החיך ממלאת את הפה באופן מספק, מאוזנת בצורה נעימה בין חומציות לאלכוהול, עם אפטטאז דובדבן. מגישים עם בשר מרפא טוסקני או חזיר.