קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות5
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו כתום

רוטב ברביקיו כתום
רוטב ברביקיו כתום עשויה להיות מה שחיפשתם. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 182 קלוריות. מתאים ל-5 מנות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. זה עובד טוב כמו רוטב. אם יש לכם מרמלדה כתומה, חרדל דיז'ון אפור, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. נסו צ'יפוטלה מהיר-רוטב ברביקיו כתום, בורבון תפוזים כוסברה רוטב ברביקיו, ו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים עד מעורבב היטב. השתמש כמו רוטב צלי בעת צלי עוף, בשר בקר או חזיר.
מרכיבים שתצטרך
עופותעופות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
2
אחסן את הרוטב שנותר במיכל מכוסה היטב במקרר עד 2 שבועות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Deloach נשכח Vines זינפנדל עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
Deloach גפנים נשכחים Zinfandel
זה Zinfandel טעים יש את הבהירות של דובדבן שחור אוכמניות צעירות מעורבב עם שוקולד מריר לורל. יש איכות brambly המוסיפה עומק. הטאנינים חלקים על הגימור, אבל החומציות הבהירה נושאת אותו לאורך כל הדרך. השלמה מושלמת למזון או ליהנות ביום קיץ חם.