קושיקל
מוכן ב17 דק.
מנות1
ציון בריאות3
מגזין

רוטב ברביקיו צ'יפוטלה

רוטב ברביקיו צ'יפוטלה
רוטב ברביקיו צ'יפוטלה עשויה להיות מה שחיפשתם. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 406 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 17 דקות. זה עובד טוב כמו רוטב ידידותי תקציב. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. גשו לסופר וקנו כמון, יין, רוטב סויה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו רוטב ברביקיו מייפל-צ'יפוטלה, רוטב ברביקיו צ'יפוטלה מייפל, ו רוטב ברביקיו צ'יפוטלה מעושן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Cline גפן עתיק זינפנדל (מגנום). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
Cline ענפים עתיקים Zinfandel (מגנום)
Cline ענפים עתיקים Zinfandel (מגנום)
# 40 יין צופה העליון 100 של 2018את 2016 ענפים עתיקים Zinfandel מראה מתובל, תות בהיר, עם קפה ודמויות שוקולד. פירות בשלים וטאנינים רכים להפוך את זה בציר עשיר ציפוי הפה. הזדקנות על עץ אלון חדש בשימוש השאיל את היין הזה איכות וניל עדינה המשלימה יפה את הערות פירות נפץ. ליהנות עכשיו או מרתף במשך 5 עד 7 שנים.