קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות1
מגזין

רוטב ברביקיו צ'יפוטלה

רוטב ברביקיו צ'יפוטלה
רוטב ברביקיו צ'יפוטלה יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. מתאים ל-15 מנות. מנה אחת מכילה 40 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. זה מושלם עבור יום האב. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך סוכר חום חזק, מלח, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 21% המנה הזאת די גרועה. נסו רוטב ברביקיו צ'יפוטלה, רוטב ברביקיו מייפל-צ'יפוטלה, ו רוטב ברביקיו מייפל-צ'יפוטלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים יחד מחית עגבניות ומרכיבים הנותרים 2 qt. סיר מעל חום בינוני. מביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. מכסים, מפחיתים את החום לנמוך, ומבשלים 25 עד 30 דקות או עד שהרוטב מתעבה.
מרכיבים שתצטרך
2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. הגפן הישן חלק גדול זינפנדל עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
גפן גדול וחלק זינפנדל
גפן גדול וחלק זינפנדל
Zinfandel חלק גדול נפתח עם ניחוחות מתפרצים של דובדבן שחור חושני, blackberry, fig, ו framboise. קוקוס קלוי, וניל טהיטי, רמזים של שמיר מעושן להרים מהכוס, כתוצאה מהזדקנות אלון אמריקאי. משיי חלק על החיך עם טעמים של בויזנברי, הפחתת רימונים דומדמניות אדומות ברכה אותך בלגימה הראשונה. על אמצע החיך, הערות טריות של קוקוס ווניל שעועית לצוף ולהשאיר אותך עם גימור מאוזן.הצמד את היין הזה עם סיכות ברביקיו האהובות עליך - אנו מציעים צלעות גב תינוק פיקנטי