קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

רוטב גבינה כחולה חריפה

רוטב גבינה כחולה חריפה
לעולם לא תוכל לקבל יותר מדי מתכוני מתכונים, אז נסו את רוטב הגבינה הכחולה. מתכון זה מכיל 20 מנות עם 56 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -5 גרם שומן כל אחת. תמורת 19 סנט למנה , מתכון זה מכסה 1% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. אם יש לכם מיונז, חמאה, רוטב ווסטרשייר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון) של 9% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סלט אגס וגבינה כחולה , טריזי רומיין עם ויניגרט גבינה כחולה , ו- Happy Hour Friday! מתאבנים לפירות ואגוזים של גבינה כחולה .

הוראות

1
במחבת גדולה מטגנים את הבצל בשמן עד שהוא מתרכך. להפחית את החום לבינוני-נמוך; מבשלים, ללא מכסה, במשך 30-35 דקות או עד להזהבה עמוקה, תוך ערבוב מדי פעם. מניחים בצד לצינון.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
תערובת פנקייק מלאה, כל מותג, מחולקתתערובת פנקייק מלאה, כל מותג, מחולקת
ציוד שתשתמש בו
מים8 כפיות רוטב חריף, מחולק (מומלץ: טבסקו)מים8 כפיות רוטב חריף, מחולק (מומלץ: טבסקו)
2
בקערה קטנה, מקציפים את המיונז, השמנת החמוצה, החמאה, רוטב הפלפלים ורוטב ווסטרשייר. מערבבים פנימה גבינה ובצל. שומרים בכלי אטום במקרר עד שבועיים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
1/3 כף יד מלאה1/3 כף יד מלאה
חלב-חמאהחלב-חמאה
2 כפות כרוב כבוש, מסונן היטב וקצוץ2 כפות כרוב כבוש, מסונן היטב וקצוץ
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פיסטוקים קצוצים קלוייםפיסטוקים קצוצים קלויים
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תבלין פאי דלעת נוסף לקישוטתבלין פאי דלעת נוסף לקישוט
בצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוס דקבצל ירוק (חלקים לבנים וירוקים) פרוס דק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. הכוכב הלבן של Moet & Chandon () עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.