קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות7
ציון בריאות6
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםרטבים
מגזין

רוטב וינר חם בטקסס (מחוז אלסטר בסגנון ניו יורק)

רוטב וינר חם בטקסס (מחוז אלסטר בסגנון ניו יורק)
המתכון טקסס חם וינר רוטב (אלסטר קאונטי ניו יורק סגנון) יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך על 55 דקות. מתכון זה מכין 7 מנות עם 205 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכלמתכונים יש 1093 אוהדים. גשו לסופר וקנו אבקת בצל, קורנפלור, חומץ מזוקק, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 57%. הציון הזה מוצק. נסו רוטב פיצה בסגנון ניו יורק, רוטב פיצה בסגנון ניו יורק, ו עוגת גבינה בסגנון ניו יורק עם רוטב פטל (מתכונים דומים).

הוראות

1
טוחנים נקניקיות לעיסה שמנמנה במעבד מזון ומניחים לסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיותנקניקיות
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מערבבים עמילן תירס עם 1 כוס מים בקערה קטנה ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים עוד 7 כוסות מים על הנקניקיות. מערבבים חומץ, פפריקה, אבקת צ ' ילי, מלח ים, פתיתי פלפל אדום, אורגנו, אבקת בצל, קינמון, פלפל לבן ופלפל שחור ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת בצלאבקת בצל
פלפל לבןפלפל לבן
קינמוןקינמון
נקניקיותנקניקיות
מלח יםמלח ים
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
חומץחומץ
מיםמים
4
מבשלים על אש נמוכה עד שהרוטב מסמיך מעט, כ-30 דקות. מערבבים בהדרגה תערובת עמילן תירס שמור ומבשלים עוד 15 דקות. התאם מלח ופלפל שחור. הרוטב יהיה דק יותר מצ ' ילי ויעבה כשהוא מתקרר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עמילן תירסעמילן תירס
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

נקניקיות בתפריט? נסה להתאים עם יין ריזלינג, גוורצטרמינר ורוזילי. גוורטרצטרמינר יהיה נהדר עם הנקניקייה הבסיסית שלך בסגנון ניו יורק עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, ורד יבש כמעט תמיד עובד. אחוזת גונדרלוך ריזלינג יבשה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
גונדרלוך ן ריזלינג יבש
גונדרלוך ן ריזלינג יבש