קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 20 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

ריבועי פודינג שחור ולבן

ריבועי פודינג שחור ולבן
את המתכון ריבועי פודינג שחור ולבן ניתן להכין בסביבות 4 שעות ו-20 דקות . צופה בדמות שלך? מתכון צמחוני לקטו אובו זה מכיל 172 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -8 גרם שומן למנה. תמורת 46 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתאים ל-24 מנות. מתכון זה מבית Allrecipes דורש חמאה, חלב, פודינג שוקולד ג'ל או פודינג בטעם וניל. 22 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. עם ציון של 14% , המנה הזו גרועה למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: ריבועי פודינג שחור-לבן , ריבועי שחור-לבן , וריבועי עוגת גבינה בשחור-לבן .

הוראות

1
מערבבים את 2 המרכיבים הראשונים; לחץ על התחתית של תבנית בגודל 13x9 אינץ'.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מקציפים גבינת שמנת, תערובות פודינג וניל יבשות ו-1-1/2 כוסות חלב בקערה גדולה עם מיקסר עד לקבלת תערובת אחידה; להתפזר על הקרום.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
דבש הדריםדבש הדרים
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מקציפים תערובת פודינג שוקולד והחלב הנותר עם מטרפה 2 דקות; כף לתוך שקית פלסטיק לאחסון מזון ניתנת לסגירה חוזרת. חתוך פינה קטנה מתחתית השקית. מכניסים את הקצה לתערובת הפודינג, סוחטים פודינג שוקולד ל-6 פסים לאורך מעל פודינג וניל. גררו קיסם דרך הפסים לקישוט. מקררים 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
3 אונקיות BAKER'S חצי מתוק שוקולד3 אונקיות BAKER'S חצי מתוק שוקולד
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
דבש הדריםדבש הדרים
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לפודינג. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. NV Solera Cream Shery עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
NV Solera Cream Shery
NV Solera Cream Shery
ל-Solera Cream Shery יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמלי מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם סיומת ארוכה ומלאת טעם.