קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

ריזוטו אל וינו רוסו: ריזוטו יין אדום

ריזוטו אל וינו רוסו: ריזוטו יין אדום
ריזוטו אל וינו רוסו: ריזוטו יין אדום יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת מתכון המשקה שלך. מנה אחת מכילה עד 17 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 739 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. גשו לסופר וקנו בצל, מניית עוף, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכונים דומים: רוסו הריזוטו של אנדרו קרמליני עם יין אדום, רדיקיו ומוצרלה מעושנת, Pesche אל וינו רוסו (אפרסקים ביין אדום), ו Brasato al vino rosso (בשר צלוי ביין אדום).

הוראות

1
במחבת 12 עד 14 אינץ', מחממים את שמן הזית על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד מרכך שקוף אבל לא השחמה, 8 עד 10 דקות. לאחר הבצלים שקופים מוסיפים את האורז ומערבבים עם כף עץ עד קלוי ואטום, 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
3
מוסיפים את היין לאורז הקלייה, ולאחר מכן מוסיפים מצקת 4 עד 6 אונקיה של מלאי ומבשלים, ערבוב, עד שהוא נספג. המשך להוסיף את המניה מצקת בכל פעם, מחכה עד הנוזל נספג לפני הוספת יותר. מבשלים עד שהאורז רך וקטיפתי ועדיין קצת אל דנטה, כ -15 דקות. מערבבים בחמאה וגבינה עד מעורבב היטב. ריזוטו מנה לתוך 4 צלחות מנות מחוממות, המגישה עם גבינה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
מלאימלאי
אורזאורז
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מצקתמצקת