קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

ריזוטו גבינה צ'ילה

ריזוטו גבינה צ'ילה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ריזוטו גבינת צ'ילה. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 482 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אנהיים צ'ילה, אורז arborio, שמן צמחי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: ריזוטו הדרים עם שום-צ'ילה סרטנים, פיקנטי ירוק צ'ילה, בייקון מעושן, 3 גבינה גדל מקרוני וגבינה, ו בריטיש גבינה לוח-פטריות, בייקון, שעועית וריזוטו גבינה מופחתת.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Poema Cavan יבש במיוחד. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Poema Cava יבש במיוחד
Poema Cava יבש במיוחד
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, פרחי גיר ואביב, וטעמי פירות טריים וטעימים בפה עם שמץ של מתיקות מאוזנת היטב על ידי חומציות.אפריטיף גדול, יין זה גם זוגות עם מנות ראשונות ועוגות מתובלות.