קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

ריזוטו עם אדאמה, גרידת לימון וטרגון

ריזוטו עם אדאמה, גרידת לימון וטרגון
ריזוטו עם אדאמה, גרידת לימון, ו טרגון יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 668 קלוריות, 23 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לכם אורז arborio, מלח כשר ופלפל, פרמזן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. נסו ריזוטו לימון עם אפונה, טרגון, כרישה, סלט קינואה חם עם Edamame & Tarragon, ו ריזוטו עם אדאמה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את האורז ומבשלים, ערבוב כל הזמן, במשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיף את היין ומבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד הנוזל נספג. מערבבים במרק, 3/4 כוס בכל פעם (מחכה עד כל תוספת של מרק נספג לפני הוספת הבא), ומבשלים, ערבוב מדי פעם. זה צריך לקחת בערך 25 דקות עבור כל מרק להיספג.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מן החום ומערבבים את edamame, גרידת לימון, טרגון, 3/4 כוס הפרמזן, 1/2 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל. כף לתוך קערות בודדות העליון עם שאר פרמזן. קיצור דרך: להפשיר edamame וירקות אחרים שקיות קפוא במהירות, למקם אותם במסננת או מסננת רשת ולהפעיל אותם תחת מים קרים.
מרכיבים שתצטרך