קושימומחה
מוכן ב1 ש, 55 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

רסק תפוחים גרמני קציץ בשר

רסק תפוחים גרמני קציץ בשר
רסק תפוחים גרמני יכול להיות רק קציץ בשר אירופה מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 6 מנות. מנה אחת מכילה עד 29 גרם חלבון 32 גרם של שומן, וסך הכל 490 קלוריות. אם יש לכם בשר המבורגר, פירורי לחם, פלפל, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. כדי להשתמש ב רסק התפוחים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי רסק תפוחים כקינוח. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 55 דקות. נסו קציץ בשר גרמני Falscher Hase, קציץ הבשר של אמא עם זיגוג קרמל (גרמנית Falsche Haze), ו קציץ בשר העלה החדש של מנלו פארק - אתה יכול לעשות קציץ בשר טעימות מסעדה בבית, זה לא סוד על איך לעשות קציץ בשר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

דורנפלדר וריזלינג הם בחירות נהדרות לגרמנית. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום עם 3.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.