קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות3
ציון בריאות8
מגזין

רצועות עוף עשבי תיבול

רצועות עוף עשבי תיבול
רצועות עוף עשבי תיבול היא מנה עיקרית המגישה 3. תמורת $1.85 למנה , מתכון זה מכסה 16% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -27 גרם חלבון , 26 גרם שומן ובסך הכל 386 קלוריות . גשו לסופר וקנו פירורי לחם, רצועות עוף, שמיר ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 69% . הציון הזה די טוב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: רצועות עוף , רצועות עוף ורצועות עוף סחוטי .

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט

יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיבים הם הבחירות המובילות שלי עבור רכות עוף. בשר לבן משודך בדרך כלל ליין לבן כדי לא להשתלט על הטעם של הבשר, כך שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בוודאי רוטב יין אדום אפשר ורצוי להגיש עם אדום כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות את Moet & Chandon White Star (). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
מואט אנד שאנדון כוכב לבן ()
White Star היא שמפניה רכה יותר. הוא מאוזן והרמוני היטב, עם ניחוחות עדינים של טוסט חם וג'ינג'ר. הגימור מתמשך עם רמז של דבש.