קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

שאריות של חג ההודיה? נסה טורקיה & ים חשיש עם מרווה

שאריות של חג ההודיה? נסה טורקיה & ים חשיש עם מרווה
שאריות של חג ההודיה? נסו טורקיה & ים חשיש עם מרווה הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה צדדית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 19 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 460 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חג ההודיה יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לכם הודו, פלפל ומלח ים לא מזוקק, ציר עוף צלוי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: שאריות חג ההודיה: כרוב ניצנים, תפוחי אדמה, בשר הודו, Quesadilla שאריות חג ההודיה (3-גבינה טורקיה חמוציות & קווסאדייה מרווה), ו חג ההודיה טורקיה שאריות אושר: הודו Mac-And-Cheeslets.

הוראות

1
ממיסים חצי כוס חמאה או שמן קוקוס במחבת ברזל יצוק מעל להבה מתונה, ואז זורקים פנימה שאלוט קלופים וקצוצים ומרווה טחון, מטגנים אותם עד שהם משחררים את הניחוח שלהם והופכים לשקופים-כשלוש דקות. לזרוק בטטה חתוכה, ומטגנים עד רך כאשר פירסינג עם מזלג, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שלוש כוסות בשר הודו לבטטות ולשאלוט וממשיכים לטגן במשך חמש עד שש דקות. Deglaze המחבת עם כוס אחת עוף צלוי או עוף הודו, ומבשלים את החשיש עד הנוזל הוא התאדה לחלוטין, כעשר דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
3
מגישים חם.