קושיבינוני
מוכן ב10 דק.
מנות48
ציון בריאות5
מגזין

שביל לערבב

שביל לערבב
המתכון שביל לערבב יכול לספק את התשוקה ההודית שלך בערך 10 דקות. מתאים ל-48 ומחירו 64 סנט למנה מנות. זה הר ד ' אובר יש 307 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן למנה. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם קשיו, קוקוס, צימוקים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 44%. הציון הזה מוצק. נסו נקי לאכול תבואה חינם שביל לערבב, רעיונות פשוטים לקופסת אוכל ותערובת שבילים קלה, ו תערובת עוגה לבנה ביתית (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים בקערה גדולה. אחסן בכלי אטום.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. כרם ליאו סטין סייני שנין בלאן עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
ליאו סטין סייני כרם שנין בלאן
ליאו סטין סייני כרם שנין בלאן
כמו להיות מועבר לאחו האביב, היין היפה הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, לימון ורבנה, טימין ופרי הדר. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה מביאים אנרגיה יפה ליין, נושאים טעמים של תפוח ירוק ואגס אנג ' ו לגימור בהיר וממוקד.