קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות24
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

שבעה שכבה קסם עוגיות ברים

שבעה שכבה קסם עוגיות ברים
שבעה ברים קוקי קסם שכבה הוא קינוח המשרת 24. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל 246 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1136 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לך מותג נשר חלב מרוכז, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, קוקוס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 25%. ציון זה לא כל כך סופר. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קסם עוגיות ברים / שבעה שכבה ברים, שבעה שכבה קסם ברים, ו 7-שכבה קסם ברים.

הוראות

1
מחממים תנור ל -350 מעלות פרנהייט (325 מעלות פרנהייט לתבנית אפייה מזכוכית). בקערה קטנה שלבו פירורי קרקר גרהם וחמאה; מערבבים היטב. לחץ היטב על תערובת הפירורים בתחתית תבנית האפייה בגודל 13 על 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פירורי קרקריםפירורי קרקרים
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
תנורתנור
2
יוצקים חלב מרוכז ממותק באופן שווה על תערובת פירורים.
מרכיבים שתצטרך
חלב מרוכז ממותקחלב מרוכז ממותק
3
שכבה באופן שווה עם שאר החומרים; לחץ כלפי מטה בחוזקה עם מזלג.
4
אופים 25 דקות או עד להשחמה קלה. מגניב. מצננים אם רוצים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
חותכים לסורגים או יהלומים. חנות מכוסה בטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב את בר העוגיות עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. בוליג-להנרט פייספורטר גולדטרופצ ' ן ריזלינג ספאטלס עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
בוליג-לנרט פייספורטר גולדטרופשן ריזלינג ספאטלס
פייספורטר-גולדטרפצ ' ן הוא אחד הכרמים הפרטיים הידועים ביותר (איינזלאגן) באזור מוסל בגרמניה. כרם זה מורכב ממדרונות תלולים ומרוחקים הפונים דרומה המסודרים בצורה דרמטית דמוית אמפיתיאטרון לחשיפה והיבט אידיאליים כאשר הנהר משקף שמש מבוקשת ישירות לגפנים. ריזלינגים מצוינים הם בדרך כלל מחוממים בשמש ובשלים, עם מינרליות מובהקת של סלע וחומציות מאוזנת. בשל, מלא בטעמי פירות טרופיים של אננס, מנגו וגויאבה, עם מבטאים של מאפה. מציע גימור בהיר של קיווי וליים, המציג מגע של קמומיל ושמנת. ריזלינג עסיסי.התאמה מושלמת למנות מתובלות הודיות ואסייתיות חזקות. פנטסטי גם עם רגל ברווז מתובלת, מנות עם רטבים חומציים, ירקות קלויים וגבינות רכות.