קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

שבעון של ג'מייקני עשר מהירות

שבעון של ג'מייקני עשר מהירות
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני מתכונים לתיבת המתכונים שלך, עשר המהירות הג'מייקנית של שבון עשויה להיות מתכון שכדאי לנסות. מנה אחת מכילה 152 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 2% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 2. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. זה עובד היטב כמשקה ידידותי לתקציב. גשו לסופר וקנו מיץ אננס, מיץ חמוציות, ליקר מלון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 12%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון להאיץ את זה תרד וחומוס, רוכב מהירות כלב חם, ו חמאת דלעת במהירות עיוות.

הוראות

1
יוצקים את ליקר המלונים, הוודקה, הרום, מיץ החמוציות ומיץ האננס לשייקר קוקטיילים מעל קרח. מכסים ומנערים עד שהחלק החיצוני של השייקר קפוא. מסננים לכוסות מרטיני צוננות להגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ חמוציותמיץ חמוציות
מיץ אננסמיץ אננס
רוםרום
מלוןמלון
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
וודקהוודקה
קרחקרח

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות מונטינור רד קאפ פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
מונטינור אדום קאפ פינו נואר
מונטינור אדום קאפ פינו נואר
פירות מאוזנים עם לחץ סביבתי מינימלי. זהו תערובת של כל בלוקים פינו נואר מעובדים. כל מגרש מותסס באמצעות שמרים מקומיים וכתוצאה מכך ביטוי אמיתי של האדמה עליה הוא גדל. שתו מעכשיו עד 2018. זוג עם: סלמון, נקניק, דלעת, בשרים על האש ופטריות הם חלק מהמרכיבים הרבים ששילבנו עם בציר 2014.