קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסופרבולקיץ
מגזין

שוקו חם מקסיקני מתובל עם גלידה מאובקת עם אבקת צ'ילי

שוקו חם מקסיקני מתובל עם גלידה מאובקת עם אבקת צ'ילי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל שוקו חם מקסיקני מתובל עם גלידה מאובקת עם אבקת צ'ילי. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 473 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם שוקולד מריר, אבקת צ'ילי, אספרסו מיידי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. מתכונים דומים: צ'יפס בטטה עם אבקת צ' ילי, שוקולד חם וצלוי מרשמלו סירים דה קרם, ו רוטב פאדג'חם.

הוראות

1
מביאים מים לרתיחה בסיר. לפצל את שעועית וניל ולהוסיף למים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ונילשעועית וניל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים סוכר, קינמון, אספרסו וקמצוץ מלח. מבשלים 1 דקה ומוסיפים את השוקולד מריר-מתוק.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מריר-מתוקשוקולד מריר-מתוק
קינמוןקינמון
אספרסואספרסו
סוכרסוכר
מלחמלח
3
להקציף עד שהוא מקבל עבה.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מוסיפים חלב ומבשלים 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
5
מגישים מיד עם מנה של גלידת וניל ופיזור של אבקת צ ' ילי על גבי.
מרכיבים שתצטרך
גלידת ונילגלידת וניל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
6
אתה יכול לעשות את זה קדימה ולהתחמם מחדש. הקפד לטאטא את זה או למזג אותו בבלנדר כדי להפוך אותו אור קצף לפני ההגשה. (השוקולד המקסיקני הקלאסי נלקח עם כלי עץ מיוחד שנקרא "molinillo".)
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מקציףמקציף

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.