קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות10
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שוקולד-המאהב של מילקשייק

שוקולד-המאהב של מילקשייק
מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 59%. נסו מאפינס שוקולד צ'יפס שוקולד של מאהב שוקולד עם נוטלה, עוגת מאהב שוקולד, ו עוגת גבינה של מאהב שוקולד עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מוסיפים לבלנדר את חלב השוקולד, האספרסו, גלידת השוקולד, הבראוניז ורוטב הקרמל והשוקולד המלוח לפי הטעם. מערבבים ויוצקים לכוס.
מרכיבים שתצטרך
גלידת שוקולדגלידת שוקולד
עוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גסעוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גס
שוקושוקו
1 כוס אגוזי לוז טחונים דק1 כוס אגוזי לוז טחונים דק
1/3 כוס מיץ קי ליים טרי1/3 כוס מיץ קי ליים טרי
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
3
מקשטים בקצפת ותותים מכוסים שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. היקב העירום להקניט, ריזלינג עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
עירום יקב להקניט, ריזלינג
עירום יקב להקניט, ריזלינג
אגס בשל עשיר התערבב עם מקל סוכריות על האף, ואחריו אננס טארט המעניק גימור נקי ופריך בחיך. ביקב עירום, אנו במשימה להפחית את שיעור הגירושין על ידי עידוד זוגות לחלוק כוס יין מדי לילה. אנחנו "שואפים להקניט" עם תוויות הם רק קצת מסוכן כי אנחנו מאמינים החוויה סביב היין צריך להיות כיף. קבעו את מצב הרוח לכיף ורומנטיקה עם יינות פרימיום, מותגים אקזוטיים ותוויות גב פרובוקטיביות. לקבל פקקים עם פקק וליהנות מה חיים באופן בלתי צפוי מביא לך.