קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שוקולד קרם פשטידת Verve-a-licious

שוקולד קרם פשטידת Verve-a-licious
מנה אחת מכילה 428 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 29 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך אבקת שוקולד, אבוקדו, אבקת מאקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו חמאת בוטנים חמאת בוטנים ללא חלב עם קרם שוקולד, Etre en Verve, ו תותים ופאי שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
טוחנים את cacao nibs במעבד המזון שלך, מצויד בלהב "S", עד שהם שבורים יפה, קצת אבקה גסה.
מרכיבים שתצטרך
Coco NibsCoco Nibs
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מוסיפים את הקוקוס, זרעי קנבוס פגועים, מלח קאיין ולעבד במשך כמה שניות כפי שאתה לשלב את כל החומרים יחד.
מרכיבים שתצטרך
זרעי קנבוסזרעי קנבוס
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
הוסף את האגבה ואת התאריכים ואת התהליך עד שהתערובת מתחילה להיצמד לזמן קצר כאשר לחצה יחד בין האצבעות.לחץ על הקרום למחבת טארט עד שזה בצורה חלקה ובתקיפות בתוך המחבת. קרום זה הוא קצת דביק, כך באמצעות כמה שמן קוקוס על הידיים, או כלי (מרית) המשמש ללחוץ אותו, יכול לעזור.
מרכיבים שתצטרך
שמן קוקוסשמן קוקוס
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
תאריכיםתאריכים
ציוד שתשתמש בו
דובדבנים מתוקים כהים טריים, מגולענים וחצוייםדובדבנים מתוקים כהים טריים, מגולענים וחצויים
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מניחים את הקרום במקפיא בזמן שאתה עושה את המילוי.מערבבים את כל החומרים עד שמנת.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
5
יוצקים את המילוי על גבי הקרום.
מרכיבים שתצטרך
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
6
מניחים את העוגה במקפיא כ 1 1/2 שעות כדי להגדיר. בשלב זה אתה יכול לחתוך את העוגה, העליון עם קולי תות מתוק וליהנות, או להעביר את העוגה למקרר שלך, או לשמור אותו במקפיא עד שאתה מוכן ליהנות.מערבבים את החומרים יחד.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקטר אגבה גולמינקטר אגבה גולמי1אבוקדו, מגולגל וקלוףאבוקדו, מגולגל וקלוף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו ניבס גולמיקקאו ניבס גולמי1דאש1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמי קוקוס תאילנדים צעיריםמי קוקוס תאילנדים צעירים5תאריכים, מגולענים, ספוגים במשך 20 דקות, מנוקזיםתאריכים, מגולענים, ספוגים במשך 20 דקות, מנוקזים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מאניטובה קציר אבקת חלבון קנבוסמאניטובה קציר אבקת חלבון קנבוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקציר מניטובה זרעי קנבוס פגועיםקציר מניטובה זרעי קנבוס פגועים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת שוקולד גולמיאבקת שוקולד גולמי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקה ירוקהאבקה ירוקה11 קילו קישואים,אבקת מאקה (אופציונלי)אבקת מאקה (אופציונלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבשר מקוקוס תאילנדי צעיר אחד (לפחותבשר מקוקוס תאילנדי צעיר אחד (לפחות0(יכול להיות או להרחיק)מלח גבישי ההימלאיהמלח גבישי ההימלאיה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תותים קפואים, מופשרים (או טריים, נבעו)תותים קפואים, מופשרים (או טריים, נבעו)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס מגורר, מיובש, לא ממותקקוקוס מגורר, מיובש, לא ממותק1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס