קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות20
ציון בריאות3
מגזין

שזיף מקסיקני-עגבניות כוסות

שזיף מקסיקני-עגבניות כוסות
כוסות עגבניות-שזיפים מקסיקניות עשויות להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מתכון זה נטול גלוטן וצמחוני מספק מנה 20 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 31 קלוריות. אם יש לך אבוקדו, קליפת ליים, שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. נסו כוסות עוף מקסיקניות, כוסות אורז פיאסטה מקסיקניות, ו כוסות מאפה תירס מקסיקניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים כל עגבניה במחצית לרוחב. באמצעות כפית, לגרוף זרעים עיסת מכל חצי עגבניות, משאיר מספיק עגבניות עבור קליפה מוצקה. במידת הצורך, לחתוך פרוסה קטנה מלמטה כך חצי עגבניות עומד זקוף.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
2
בקערה בינונית, מערבבים את המרכיבים הנותרים של גביע עגבניות. בקערה קטנה, מערבבים מרכיבים לציפוי. כפית על 1 כף תערובת אבוקדו לתוך כל פגז עגבניות. למעלה כל אחד עם כ 1 כפית ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.