קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

שייק קינמון אסאי עם טרוביה עם ממתיק טבעי

שייק קינמון אסאי עם טרוביה עם ממתיק טבעי
שייק קינמון אסאי עם טרוביה* ממתיק טבעי עשוי להיות רק ארוחת הבוקר שאתם מחפשים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 112 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי אוכל הודי. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שהוא פגע במקום. לכו לחנות ואספו מיץ אסאי, סיידר תפוחים, פירות יער עונתיים ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. עם כפית ציון 62%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קציץ בשר עם טרוביה ממתיק טבעי, מוחיטו רזה עם טרוביה ממתיק טבעי, ו אפייה עם טרוביה: עוגיות כריך זנגוויל במילוי גבינת שמנת קינמון.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בבלנדר.
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
מגישים צונן..

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן הם הבחירות המובילות שלי באסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. קו-בי-איי שלוס פולראדס ריזלינג עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
ארמון פולרדס ריזלינג
ארמון פולרדס ריזלינג
לריזלינג זה יש זר אקזוטי של מנגו, אפרסק ותפוח בשל ויש לו סוכר שיורי טבעי מורגש.אתה יכול ליהנות זה יין ללוות מזון, עם חברים, או פשוט בעצמך כדי להירגע.יין זה מהווה ליווי אידיאלי לתבלינים אסייתיים כמו קארי, ג ' ינג ' ר או עשב לימון. יש לו איזון מושלם של חומציות ומתיקות טבעית ויש לו את המאפיינים הנכונים לעמוד מול מנות מרגשות כאלה.