קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות62
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםשתיהמשקאות
אירועיםסופרבול
מגזין

שיפודי טונה וחצילים yakitori עם רוטב סויה

שיפודי טונה וחצילים yakitori עם רוטב סויה
שיפודי טונאן וחצילים yakitori עם רוטב סויה יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 1061 קלוריות, 135 גרם חלבון ו 43 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %59 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח היפני. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. אם יש לך דקות, מים, צדפה ושיטאקה שיפודי yakitori, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 80% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: שיפודי פירות עם רוטב טבילה שוקולד, שיפודי סטייק עם רוטב בצל ירוק, ו שיפודי בשר עם רוטב בוטנים.

מרכיבים

350אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)12oz סטייק טונה, לחתוך12oz סטייק טונה, לחתוך3ריבס, קצוץ טרי או קפואבירה יפנית או סאקהבירה יפנית או סאקה1קטןשים את המרינדה הנותרת בקערהשים את המרינדה הנותרת בקערה1השארshiso או sprigs של כוסברה, לקישוטshiso או sprigs של כוסברה, לקישוט3ריבס, קצוץ טרי או קפואמביאים את המרינדה לרתיחה בסירמביאים את המרינדה לרתיחה בסיר1גדולחציל, חתוך לחתיכות 1/2in (1 ס חציל, חתוך לחתיכות 1/2in (1 ס " מ)2חוט של חצילים על שיפוד, חתיכת טונה, ועוד 2 חתיכות של חציליםחוט של חצילים על שיפוד, חתיכת טונה, ועוד 2 חתיכות של חצילים11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות3ריבס, קצוץ טרי או קפואמחממים מחבת מחבת עד לעישון. מברשת עם השמן ולשים את שיפודים. לבשל עבורמחממים מחבת מחבת עד לעישון. מברשת עם השמן ולשים את שיפודים. לבשל עבור3ריבס, קצוץ טרי או קפואשיפודי במבוק של דגים לעשות canapé מעולה או התחלה פורמלית לכל ארוחהשיפודי במבוק של דגים לעשות canapé מעולה או התחלה פורמלית לכל ארוחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סאקה (אופציונלי)סאקה (אופציונלי)3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי3ריבס, קצוץ טרי או קפואצדפה ושיטאקי יקטורי שיפודיםצדפה ושיטאקי יקטורי שיפודים11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר400אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)השתמש פטריות שיטאקה 14oz במקוםהשתמש פטריות שיטאקה 14oz במקום1נתח1in (2.5 ס 1in (2.5 ס " מ)3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק3ריבס, קצוץ טרי או קפואטונה, או דג-חרב, דג-מהי, או דג-קוף.טונה, או דג-חרב, דג-מהי, או דג-קוף.1גדולחציל ולדלג על שלב 1. השתמש בצדפות במקום טונהחציל ולדלג על שלב 1. השתמש בצדפות במקום טונה3ריבס, קצוץ טרי או קפואשיפודי טונה וחציל yakitoriשיפודי טונה וחציל yakitori1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות3ריבס, קצוץ טרי או קפואשים את החצילים במים רותחים.להרתיח במשך 2 דקות, לנקז, מגניבשים את החצילים במים רותחים.להרתיח במשך 2 דקות, לנקז, מגניב3ריבס, קצוץ טרי או קפואמים במשך 30 דקות כדי למנוע שריפהמים במשך 30 דקות כדי למנוע שריפה3ריבס, קצוץ טרי או קפואמסדרים על מגש עם רוטב טבילה ו shiso או כוסברה ולשטוף עםמסדרים על מגש עם רוטב טבילה ו shiso או כוסברה ולשטוף עם2דקות, סיבוב אחד, ושריפות עם המרינדה. הם יהיו חום זהוב ומבריקדקות, סיבוב אחד, ושריפות עם המרינדה. הם יהיו חום זהוב ומבריק3ריבס, קצוץ טרי או קפואעבור. מערבבים, מכסים ומשרים במשך 30 דקותעבור. מערבבים, מכסים ומשרים במשך 30 דקות3ריבס, קצוץ טרי או קפואוריאציהוריאציה12תצטרך שיפודי עץ, ספוג בתצטרך שיפודי עץ, ספוג ב

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Maddalena מרלו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.