קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

שיפודי שרימפס בגריל עם סלסת פירות קיץ

שיפודי שרימפס בגריל עם סלסת פירות קיץ
את המתכון ניתן להכין שיפודי שרימפס בגריל עם סלסת פירות קיץ בערך 45 דקות. מתאים ל-6 ומחירו 3 מנות.86 דולר למנה. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן,, ראשוני ופסקטריאני יש 250 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זה עובד טוב כמנה עיקרית. אם יש לכם משמשים, דובדבנים, קליפת ליים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כמו קינוח. זה מושלם עבור הרביעי ביולי. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 44%. הציון הזה מוצק. נסו שיפודי שרימפס בגריל עם סלסת פירות קיץ, שיפודי שרימפס בגריל עם סלסת מנגו, ו שיפודי שרימפס מלוחים עם סלסת עגבניות-אבוקדו ופרוסות לימון בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
להכנת סלסה, שלבו את 13 המרכיבים הראשונים בקערה בינונית; מערבבים היטב. מכסים ומקררים 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
להכנת שרימפס, הניחו חמאה, 2 כפיות מיץ, 1/4 כפית מלח, שום ושרימפס בקערה גדולה; לזרוק לציפוי. השחילו 4 שרימפס על כל אחד משיפודי 6 (12 אינץ').
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שוםשום
שרימפסשרימפס
מיץמיץ
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
קערהקערה
4
מניחים קבבים על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול; צולים 3 דקות מכל צד או עד לסיום השרימפס.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מגישים עם טריזי סלסה וליים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
סלסהסלסה
6
מקשטים בענפי נענע, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

ניתן לשלב שרימפס עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו
סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו
תלוי בקרקע ובמיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט עד לגידולים עליונים מוחלטים. הכרמים החמים וחשופים לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ הגיר הדשנה שלהם, הם דוגמה לספר לימוד. הכעס אלטו אדיג ' ה פינו גריגיו יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק משתלב היטב עם מרק דגים ודגים, חזה עופות גיני או פילה עגל.