קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

שמנת

שמנת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שמנת. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 48 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 655 קלוריות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 34 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו רוטב, פלפל חריף, קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. נסו פטריות שמנת, שמנת ופטוצ'יני תרד, סלט כרוב קרמי לא קרמי מטעה, ו מרק ירקות תירס שמנת, איך לעשות מרק ירקות תירס שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
2
מוסיפים שמן זית כתית מעולה ו 1 כף חמאה. כאשר חמאה נמסה לתוך שמן זית כתית מעולה, מוסיפים שום, בצל, סלרי, פלפלים, טימין, עלה דפנה ואז מתבלים במלח ופלפל. לבשל ירקות 7 עד 8 דקות עד מכרז, להוסיף את ווסטרשייר, 1 עד 2 כפות רוטב חם (בינוני עד רמת חום פיקנטי) ואת הקמח לבשל 1 דקה יותר ואז להוסיף בירה ולבשל אותו, עוד 30 שניות בערך.
מרכיבים שתצטרך
3
להקציף 1 כוס המניה ולאחר מכן להוסיף עגבניות במיה, אם שימוש, ולהביא לבועה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים שרימפס ומבשלים 3 עד 5 דקות, עד שרימפס להפוך ורוד המשרד ואז לכבות את החום.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר טימין גבעולים עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
6
להביא הנותרים 2 כפות חמאה, 2 כוסות מלאי, 1 כוס חלב 2 כפיות רוטב חם, לרתיחה בסיר רוטב. מערבבים בכוס 1 פולנטה בישול מהיר. מערבבים כל הזמן כדי לעסות את קמח התירס. ברגע שהתערובת מתעבה לעקביות של תפוחי אדמה מוקצפים, מתבלים את "גריסים" במלח ומחלקים בין צלחות ארוחת הערב.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים מצקות נדיבות של שרימפס ורוטב על מיטה של שמנת"גריסים".
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה, 1/3 של בקבוקבירה, 1/3 של בקבוק3(חוֹרֶף)חמאה, מחולקתחמאה, מחולקת397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי עם צמרות עלים ירוקים, קצוץ דקסלרי עם צמרות עלים ירוקים, קצוץ דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף, מחולקציר עוף, מחולק2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1עלה דפנה, טרי או מיובשעלה דפנה, טרי או מיובש4sprigsטימין טרי, ללא פגעטימין טרי, ללא פגע4ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1קטןפלפל ירוק, זרע קצוץ דקפלפל ירוק, זרע קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב חם (מומלץ: פרנק של חם), מחולקרוטב חם (מומלץ: פרנק של חם), מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבמיה קפוא קצוץ, אופציונליבמיה קפוא קצוץ, אופציונלי2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבתשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבישול מהיר (לפעמים מסומן בישול מהיר (לפעמים מסומן "מיידי") פולנטה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחורמלח ופלפל שחור680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קלופים, בינוני deveined לחסילון גדול, זנבות הוסרוקלופים, בינוני deveined לחסילון גדול, זנבות הוסרו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייר, גלגל עין.רוטב ווסטרשייר, גלגל עין.