קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

שעועית אדומה חריפה ואורז

שעועית אדומה חריפה ואורז
שעועית אדומה ואורז חריפה היא מנה עיקרית המגישה 8. מתבוננים בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מכיל 264 קלוריות , 14 גרם חלבון ו -6 גרם שומן למנה. תמורת 55 סנט למנה , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו כמון טחון, בצל, סלרי ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו-10 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון ספונקולרי של 54% , המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם שעועית אדומה חריפה על אורז , שעועית אדומה צמחונית חריפה ואורז , ואורז אדום עם נקניק הבנרו ושעועית אדומה .

הוראות

1
מיון ושטוף שעועית. בתנור או קומקום הולנדי גדול, שמים את כל המרכיבים מלבד פטרוזיליה ואורז. מביאים לרתיחה, ואז מבשלים, מכוסה, 3 עד 4 שעות או עד שהשעועית רכה. מערבבים מדי פעם, מוסיפים מים לפי הצורך כדי ליצור רוטב סמיך. ממש לפני ההגשה מוציאים עלי דפנה ומערבבים פנימה פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
6 שיני שום גדולות פרוסות דקות6 שיני שום גדולות פרוסות דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מגישים על אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם152אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלרי קצוץסלרי קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושלאורז מבושל8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושלאורז מבושל8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושלאורז מבושל3(חוֹרֶף)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה יבשהשעועית אדומה יבשה240אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1גדולחזיר מעושן הוקחזיר מעושן הוק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן