קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שעועית פינטו וטאקו גבינה

שעועית פינטו וטאקו גבינה
שעועית פינטו טאקו גבינה יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 14 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 330 קלוריות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. לך לחנות ותביא שעועית פינטו, קונכיות טאקו, סלסה קלה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו טאקו שעועית פינטו, שעועית פינטו וטאקו פובלנו, ו מרק שעועית פינטו עם צ'ילה אדומה וגבינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה חסינת מיקרוגל, לשלב את השעועית ו 1/2 כוס הסלסה. מיקרוגל על גבוה עד חם, 1 עד 2 דקות. לקרוע את החסה לחתיכות בגודל ביס. מחלקים את קונכיות טאקו בין 4 צלחות (2 לכל צלחת). מחלקים את תערובת השעועית בין קונכיות הטאקו ומעלה עם החסה, צ ' דר, ואת כוס 1/4 הנותרים של סלסה.
מרכיבים שתצטרך
תְרֵיסַרתְרֵיסַר
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.