קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מטבחיםמקסיקני
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסתיוחורף
מגזין

שעועית שחורה מקסיקנית מרק עוף

שעועית שחורה מקסיקנית מרק עוף
מרק עוף שעועית שחורה מקסיקני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 481 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. זה מושלם עבור סתיו. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. גשו לסופר וקנו חזה עוף, ציר עוף, מיץ ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המיץ של סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-מיץ תפוזים ברד כקינוח. מתכונים דומים: שעועית שחורה מקסיקנית ומרק דלעת סקווש, שעועית שחורה ומרק תירס + גבינה מקסיקנית חריפה שלוש גבינה, ו לזניה מקסיקנית עם עוף ושעועית שחורה.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינו נואר אורגני Stoltz. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.