קושיקשה
מוכן ב1 ש, 12 דק.
מנות3
ציון בריאות27
מגזין

שעועית שחורה פיקנטית עם בזיליקום תאילנדי ואורז יסמין

שעועית שחורה פיקנטית עם בזיליקום תאילנדי ואורז יסמין
המתכון שעועית שחורה מתובלת בשר עם בזיליקום תאילנדי ואורז יסמין יכול לספק את התשוקה האסייתית שלך בערך 1 שעה ו 12 דקות. מנה זו מכילה סביב 39 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 571 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאים ל-3 מנות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם אורז יסמין, מים, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. נסו עוף בזיליקום תאילנדי פיקנטי על אורז יסמין, בקר תאילנדי פיקנטי ואורז יסמין, ו עוף בזיליקום מתובל תאילנדי אורז מטוגן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Delaire גרף Chenin בלאן. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Delaire Graff Chenin Blanc
Delaire Graff Chenin Blanc
צבע חיטה מוזהב בהיר. הבעות שכבות של הדרים ופירות טרופיים עם שכבות עדינות של דבש ושקדים ברקע. מאוזן ומובנה להפליא, הטעמים מחמיאים על ידי מינרליות עדינה.