קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות43
מגזין

שפמנון בגריל עם אטריות (Cha Ca)

שפמנון בגריל עם אטריות (Cha Ca)
שפמנון בגריל עם אטריות (צ'ה Ca) הוא חלב חינם ו pescatarian ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 527 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לך שאלוט, רוטב טבילה וייטנאמי, פילה אמנון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב כורכום הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון מלא דובדבנים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די טוב. נסו שפמנון בגריל Herbed, שפמנון חריף צלוי, ו שפמנון יווני בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לערבב שאלוט טחון, רוטב דגים, אבקת קארי, זנגביל, כורכום, קאיין, ושום. יש לשטוף דגים ולייבש. לשפשף תערובת שאלוט על פילה וערימה בקערה. כיסוי וצינה 30 דקות או עד 1 יום.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
רוטב דגיםרוטב דגים
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
כורכוםכורכום
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מברשת שני הצדדים של פילה בקלילות עם שמן.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3
מניחים דגים על גריל 4 עד 6 אינץ ' מעל מיטה מוצקה של גחלים חמים או מעל חום גבוה על גריל גז (אתה יכול להחזיק את היד שלך ברמה גריל רק 2 עד 3 שניות); לכסות גריל גז. לבשל דגים, מפנה פעם אחת, עד בקושי אטום אבל עדיין לח למראה במרכז החלק העבה ביותר (לחתוך לבדוק), 4 עד 8 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מגישים חם או קר.
5
בינתיים, לחלק חסה, נבטי שעועית, נענע, וכוסברה בין שש קערות עמוקות, רחבות. אטריות תל באותה מידה על ירקות ועשבי תיבול.
מרכיבים שתצטרך
3 טיפות רוטב סויה3 טיפות רוטב סויה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
6
להניח פילה דגים בגריל על כל תלולית של אטריות.
מרכיבים שתצטרך
פילה דגיםפילה דגים
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
7
מפזרים בוטנים, בצל ירוק, שמיר, ובצלצלים מטוגנים באופן שווה מעל.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
שמירשמיר
8
מגישים עם רוטב ויאטנמי לטפטף מעל מנות לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טבילהרוטב טבילה

מרכיבים

3(חוֹרֶף)רוטב דגים אסייתי (nuoc mam או nam pla)רוטב דגים אסייתי (nuoc mam או nam pla)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל רוטב טבילה וייטנאמיעל רוטב טבילה וייטנאמי170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות שעועית נבטים, שטוףכוסות שעועית נבטים, שטוף1(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין1בצל צהוב בינוני, קצוץמקורר אטריות אורז מבושל (כ 1/8 ב. רחב)מקורר אטריות אורז מבושל (כ 1/8 ב. רחב)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קארי אדומה או צהובה (ראה הערות)אבקת קארי אדומה או צהובה (ראה הערות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים, שטופיםעלי כוסברה טריים, שטופים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים, שטופיםעלי נענע טריים, שטופים2ציפורןשום, מקולף ומגוהץ או טחוןשום, מקולף ומגוהץ או טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דק (כולל צמרות)בצל ירוק פרוס דק (כולל צמרות)2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 קילו קישואים,כורכום הקרקעכורכום הקרקע227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות ביס בגודל חתיכות חסה קרחון, שטוף וטריךכוסות ביס בגודל חתיכות חסה קרחון, שטוף וטריך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים קלויים, בוטנים מלוחיםקצוצים קלויים, בוטנים מלוחים2(חוֹרֶף)על שמן סלטעל שמן סלט796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט טחוןשאלוט טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעל שאלוט מטוגןעל שאלוט מטוגן1קילוגרםעצמות, שפמנון עור או פילה אמנון (על כל אחד)עצמות, שפמנון עור או פילה אמנון (על כל אחד)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספרטו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.