קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

שפמנון מושחר עם פרסקה סלסה עם כוסברה

שפמנון מושחר עם פרסקה סלסה עם כוסברה
אם יש לך פפריקה, מלח כשר, כוסברה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. עם כפית ציון 77% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: שפמנון מושחר עם פרסקה סלסה עם כוסברה, סלסה פרסקה, שלוש דרכים {מנגו, תות, כוסברה}, ו טאקו סלמון מושחר עם תירס Salsan וחווה סיד כוסברה.

הוראות

1
מטאטא Preheat.על קערה קטנה, לשלב את הפפריקה, קאיין, אורגנו, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מניחים את פילה שפמנון על תבנית אפייה גדולה בשכבה אחת.קל מעיל שני הצדדים של כל פילה עם השמן, ואז בנדיבות לשפשף את תערובת התבלינים באופן שווה על שני הצדדים (שמור כל תבלין שנותר שלא נגע בדגים ב conatiner אטום לשימוש עתידי).
מרכיבים שתצטרך
פילה שפמנוןפילה שפמנון
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
3
מניחים את הדגים תחת המטגן ומבשלים, צופים מקרוב, עד חרוך מעט, על 5 דקות.הפעל ו לצלות עד מבושל דרך, על 5 דקות יותר.לסלסה:.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
4
מערבבים את עגבניות הדובדבן, בצל, פלפל, צ ' ילי, כוסברה, מלח, מיץ ליים ושמן זית וזורקים היטב.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייה זברה ירוקה, פרוסה דקעגבנייה זברה ירוקה, פרוסה דק
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(צינור גדול)(צינור גדול)

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה שפמנוןפילה שפמנון680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה שפמנוןפילה שפמנון2(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות עגבניות שרי, לחתוך לשנייםחבילות עגבניות שרי, לחתוך לשניים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות עגבניות שרי, לחתוך לשנייםחבילות עגבניות שרי, לחתוך לשניים3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1קטןפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1smallsבצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק1smallsבצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק1צ'ילי סראנו טחוןצ'ילי סראנו טחון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

שפמנון בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.