קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מגזין

שפשוף פלפל חריף

שפשוף פלפל חריף
לשפשף פלפל צ'יפוטלה נטול גלוטן,, כל 30, וטבעוני ומספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 11 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פלפל, זרעי כמון, מלח גס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 19% וזה די גרוע. נסו המרכיב הסודי (צ'יפוטלה): פלפל כפול אדום חם צ' יפוטלה סלט, פלפל אדום קלוי ופלפל צ'יפוטלה בפסטה אדובו אנג' ל, ו לשפשף תבלין יבש הטוב ביותר עבור עוף, בשר חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים צ ' יפוטלים בתנור מיקרוגל בעוצמה מלאה (100%) עד שהם מתנפחים ומריחים קלויים מעט, 15 עד 30 שניות. לקצץ ולהשליך גבעולים. חותכים צ ' ילי פתוח; להשליך זרעים וורידים. צ ' ילי קוצצים גס. במעבד מזון או מטחנת תבלינים, לשלב צ ' ילי, פלפל שחור, גרגרי פלפל ורוד, מלח וזרע כמון. להסתחרר עד הקרקע דק.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
זרעי כמוןזרעי כמון
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
זרעיםזרעים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מיקרוגלמיקרוגל
תנורתנור

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Marques de Caceres קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Marques de Caceres Cava
Marques de Caceres Cava
צבע קש חיוור לתחייה על ידי בועות בסדר. זר פירות הדר עם הערות של בריוש. מקסים ועגול בפה עם מבנה מרענן ומאוזן. גימור תוסס שמדגיש את הבועות העדינות שלה.אפריטיף מרענן, קאווה זה מתחתן היטב עם דגים ופירות ים, פסטה, אורז, מנות מתובלות, מטבח אסייתי, וכל סוגי הקינוחים.