קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות3
מגזין

שרימפס אורז-גלילי נייר עם רוטב ויאטנמי טבילה

שרימפס אורז-גלילי נייר עם רוטב ויאטנמי טבילה
לחמניות אורז-נייר שרימפס עם רוטב טבילה וייטנאמי יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, במנה זו יש: 35 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. והוא יספק כ 36 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מיץ ליים, חסה עגולה, צ'ילי חלפיניו, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח הווייטנאמי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו שרימפס אורז-גלילי נייר עם רוטב ויאטנמי טבילה, אורז נייר סלט לחמניות עם רוטב ג'ינג'ר טבילה, ו לחמניות אורז בקר למונגראס וייטנאמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
לטאטא את כל החומרים בקערה בינונית עד הסוכר מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
בואו לעמוד לפחות 30 דקות. (ניתן לעשות 1 יום קדימה. כיסוי; צמרמורת.)
1
שמן חום במחבת בינונית מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים פטריות וסוט עד רך, על 5 דקות. מגניב.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
3
מניחים מקלות אורז בקערה גדולה; מוסיפים מספיק מים חמים כדי לכסות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
בואו לעמוד עד מתרכך, כ -30 דקות.
5
ניקוז.
6
חותכים לאורכים 6 אינץ'; להפריש. ממלאים אותה קערה עם מים חמים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
הוסף 1 גיליון נייר אורז ולהסתובב עד תחילת לרכך, על 30 שניות (גיליון עדיין יהיה נוקשה בכמה כתמים).
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
8
הסר מהמים; לנקז על מגבת מטבח. חזור עם 5 גיליונות נייר אורז יותר, הסדרת שכבה אחת.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
9
מחלקים חצי מנטה, כוסברה, ובזיליקום בין יריעות אורז מרוכך נייר, הסדרת בשורה על פני שליש התחתון של כל גיליון ולהשאיר גבול 1 אינץ ' על כל קצה. למעלה עם חצי מקלות אורז, בעיצוב לתוך יומן קומפקטי. למעלה עם חצי חסה, נבטים, מלפפון, גזר, שרימפס, ופטריות. מקפלים תחתון של כל גיליון אורז על מילוי, ואז לקפל בקצוות להתגלגל לתוך גליל הדוק.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלפפוןמלפפון
חסהחסה
נבטיםנבטים
גזרגזר
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
מנטהמנטה
אורזאורז
גלולגלול
10
מקום לחמניות, צד התפר למטה, על מגש. חזור על השריית עם גיליונות נייר אורז שנותרו, ולאחר מכן העליון עם מילוי שנותר טופס 6 לחמניות נוספות. (ניתן לעשות 6 שעות קדימה. מכסים במגבת נייר לחה ועטיפת פלסטיק; צ ' יל.)
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
אורזאורז
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מגבות ניירמגבות נייר
11
חותכים כל גליל באלכסון לשלישים. מסדרים על מגש ומגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
גלולגלול
12
* זמין בשווקים אסיאתיים.

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגפרורים בגודל רצועות קלופים גזר או jicamaגפרורים בגודל רצועות קלופים גזר או jicama2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגפרורים בגודל רצועות זרעי מלפפון חממה אנגליתגפרורים בגודל רצועות זרעי מלפפון חממה אנגלית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבטי שעועית מונג או נבטי דאיקון (צנון לבן יפני) נבטי שעועית מונג או נבטי דאיקון (צנון לבן יפני)3(חוֹרֶף)רוטב דגים מותסס (nam pla)רוטב דגים מותסס (nam pla)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טרייםעלי בזיליקום טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טרייםעלי נענע טריים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה טריות, נבלעו, כובעים פרוסים דקפטריות שיטאקה טריות, נבלעו, כובעים פרוסים דק2שיני שוםשיני שום2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרחון מגורר דק או כרוב ירוקחסה קרחון מגורר דק או כרוב ירוק11 קילו קישואים,צ'ילי jalapeño טחון עם זרעיםצ'ילי jalapeño טחון עם זרעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקלות אורז דקים מיובשים סיניים (מייפון)מקלות אורז דקים מיובשים סיניים (מייפון)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מבושל שרימפס קלוף מבושל בינוני שרימפס, לחתוך לאורכו במחציתמבושל שרימפס קלוף מבושל בינוני שרימפס, לחתוך לאורכו במחצית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ אורז unseasonedחומץ אורז unseasoned

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו גריג ' יו המשגשג עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו