קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

שרימפס אסיה קערת אורז

שרימפס אסיה קערת אורז
קערת אורז חסילונים אסיאתיים עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 644 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שומשום, רוטב הויסין, אורז יסמין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במרמלדה הכתומה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, . , שהוא מוצק. מתכונים דומים: שרימפס שומשום עם קערת אורז ירקות אסיאתיים, קערת אורז שרימפס ואפונה, ו שרימפס סושי אורז קערה.

הוראות

1
מקציפים רוטב סויה, רוטב הויסין, דבש, ממרח צ ' ילי ומרמלדה כתומה יחד בקערה קטנה. מערבבים שרימפס לתוך המרינדה; מקררים במשך שעה אחת.
מרכיבים שתצטרך
מרמלדה כתומהמרמלדה כתומה
רוטב הויסיןרוטב הויסין
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מביאים את האורז והמים לרתיחה בסיר על חום גבוה. להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד האורז הוא מכרז, ואת הנוזל נספג, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
שמן חום במחבת גדולה או ווק. מבשלים את הפלפל הכתום, פלפל אדום, אפונה הצמד סוכר, ובצל בשמן חם עד שהם רק מתחילים לרכך, 2 עד 3 דקות. לזרוק את שרימפס במרינדה, שום, זנגביל, ושמן שומשום לתוך הירקות; להמשיך לבשל עד שרימפס מחומם דרך, 2 עד 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר
פלפל כתוםפלפל כתום
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
4
מגישים מעל אורז יסמין חם, זרועים זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך
אורז יסמיןאורז יסמין
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)הדבק צ'ילההדבק צ'ילה2(יכול להיות או להרחיק)שורש זנגביל טחוןשורש זנגביל טחון4ציפורןשום, טחוןשום, טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב הויסיןרוטב הויסין2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז יסמין לא מבושלאורז יסמין לא מבושל2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1פלפל כתום, לחתוך לקוביות 1/2 אינץפלפל כתום, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ2(חוֹרֶף)מרמלדה כתומהמרמלדה כתומה1פלפל אדום, לחתוך לקוביות 1/2 אינץפלפל אדום, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(יכול להיות או להרחיק)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס מבושלשרימפס מבושל796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר1בצל מתוק, לחתוך לקוביות 1/2 אינץבצל מתוק, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות אספרטו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
אספרטו פינו גריג ' יו.
אספרטו פינו גריג ' יו.
צבע קש מבריק עם השתקפויות של זהב. פריך ונקי עם אף עדין של פרח כתום ורד בר עם משמש, אפרסק לבן קליפת תפוז. פריך, יבש ומובנה היטב עם תפוח זהוב והדרים.מגוון להפליא. מצוין כאפרטיב וההשלמה המושלמת למתאבנים קלים, סלטים, עוף בגריל ופירות ים טריים. תהנה מקורר היטב.