קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

שרימפס באסקש

שרימפס באסקש
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? שרימפס Escabèche יכול להיות מתכון נהדר לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 284 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו פלפלים, שיני שום, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חומץ מזוקק לבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פבלובות תות מיני כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שעועית שחורה מרק w / רוק שרימפס Escabeche, מרק שעועית שחורה עם שרימפס רוק Escabèche, ו Escabeche (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.